Правила коришћења веб-сајта dalucapizzeria011.co.rs

I Опште одредбе

  1. Ови Правилници ступају на снагу 1. јуна 2025. године и обликују међусобна права и обавезе Партнерског ентитета, Клијента, Корисника и Обрађивача. Посебно, Правилник дефинише начин коришћења онлајн продавнице којом управља Партнерски ентитет, укључујући правила за наручивање и испуњавање поруџбина за производе и услуге које нуди Партнерски ентитет.
  2. Контакт са Партнерским ентитетом је могућ на следећој имејл адреси: dalucapizzeria.011@gmail.com и број телефона: +381692500230 током радног времена Партнерског ентитета наведеног на веб страници. Онлајн продавницом управља и администрира Партнерски ентитет (такође у делу који се тиче личних података).
  3. Ови Правилници и одредбе су доступни бесплатно пре наручивања у онлајн продавници којом управља Партнерски ентитет у облику који омогућава њихово чување и репродукцију у редовном пословању.
  4. Интернет продавница којом управља Партнерски ентитет намењена је пунолетним лицима са пуним пословним капацитетом.
  5. Продаја путем Интернет продавнице се обавља на територији Републике Србије.
  6. Информације које садржи и приказује Информациони систем не представљају понуду. Наручивањем путем ИТ система, Купац/Корисник даје понуду за куповину одређеног производа под условима наведеним у опису производа.
  7. Кориснику и Клијенту је забрањено коришћење ИТ система на начин који је супротан закону, добрим праксама или који крши легитимне интересе Партнерског ентитета или Обрађивача. Посебно, Клијент и Корисник неће предузимати никакве радње које би могле изложити Партнерски ентитет и Обрађивача било каквој штети на имовини или слици.
  8. Корисник и Купац не смеју постављати илегални садржај у ИТ систем.
  9. Приликом наручивања, Корисник постаје Купац.
  10. Купац изјављује да су подаци које је навео у наруџбеници, посебно адреса и адреса е-поште, доследни, тачни и потпуни. У случају давања лажних података или података који не припадају Клијенту, Партнерски ентитет може обавестити Обрађивача о овој чињеници, који може одмах обрисати поруџбину Клијента и, без обзира на радње Партнерског ентитета, има право да обавести надлежне државне органе.
  11. Партнерски ентитет и Обрађивач нису одговорни за истинитост и законитост радњи и података које користе и чине доступним Корисници и Купци. Посебно, Партнерски ентитет и Обрађивач неће бити одговорни за актуелност или незаконитост или последице коришћења података које су дали Корисници и Клијенти, под условом да Партнерски ентитет и Обрађивач нису имали сазнања о незаконитој природи коришћења података Клијента. Ни Партнерски ентитет нити Обрађивач не проверавају нити испитују аутентичност података које користе и стављају на располагање Корисници и Купци.
  12. Повезани партнер, Корисник, Клијент и Обрађивач се обавезују да ће поштовати све одредбе Правилника. Изражавање сагласности за поштовање ових Правилника једнако је потпуном прихватању одредби Правилника без потребе за састављањем посебног уговора.
  13. Партнерски ентитет обавља малопродају електронски путем интернета. Поруџбине се примају путем веб странице, као и путем телефона и имејла. Слањем поруџбине путем телефона или е-поште представља прихватање ових Правилника.
  14. Коришћење Интернет продавнице је могуће под условом да ИТ систем Купца/Корисника испуњава техничке захтеве наведене у овим Правилницима.
  15. Партнерски ентитет изјављује да није у могућности да гарантује да мишљења о роби или услугама објављеним на веб страници Интернет продавнице долазе искључиво од потрошача који су стварно купили робу или користили услугу.
  16. Партнерски ентитет изјављује да не користи алгоритам који прилагођава цене на основу аутоматизованог доношења одлука.

II Дефиниције

  1. Стране у уговорима о пружању услуга електронским путем су: Партнерски ентитет и Клијент који извршава поруџбину.
  2. Партнерски ентитет -JOVANA LJUBOJEVIĆ MILOVANOVIĆ PREDUZETNIK UGOSTITELJSKA RADNJA DA LUCA PIZZERIA 011 BEOGRAD, СТЕВАНА ДУБАЈИЋА 19, 11273 Beograd, RS, TIN: 115032916. Обрађивач делује у име и за рачун Партнерског ентитета у облику Restaumatic S.A. са седиштем у Забже (Zabrze) (41-800) у ул. Wolności 345, уписан у Регистар предузетника - Национални судски регистар којим управља Окружни суд у Gliwice, X Економски одсек КРС Не. КРС 0001016935, НИП (Порески идентификациони број): 6482765571, РЕГОН 242895699, БДО: 000621277, износ акцијског капитала и уплаћеног капитала: PLN 149.400,00., који је овлашћен да прима изјаве о намери, прихвата погодности и закључује уговоре у име и за рачун Партнерског ентитета као део рада ИТ система за обраду поруџбина за угоститељство познатог као Skubacz.pl и/или Restaumatic.com.
  3. Купац/Клијент - физичко лице (укључујући и Потрошача) које је старије од 18 година и има пуну пословну способност, или правно лице или организациона јединица са пословном способношћу. Купац може бити физичко лице старије од 13 година, али млађе од 18 година, у мери у којој може стећи права и преузети обавезе у складу са одредбама општег важећег права, тј. у мањим текућим питањима свакодневног живота, које изврши поруџбину путем веб странице Партнерског ентитета.
  4. Потрошач - физичко лице које обавља правну радњу која није директно повезана са његовом пословном и професионалном делатношћу.
  5. Предузетник – Купац који није Потрошач.
  6. Корисник - физичко лице са барем ограниченим правним капацитетом, правно лице или субјект са правним капацитетом који користи ИТ систем.
  7. Процесор - Restaumatic S.A. са седиштем у Забже (Zabrze) (41-800) у ул. Wolności 345, уписан у Регистар предузетника - Национални судски регистар којим управља Окружни суд у Gliwice, X Економски одсек КРС Не. КРС 0001016935, НИП (Порески идентификациони број): 6482765571, РЕГОН 242895699, БДО: 000621277, износ акцијског капитала и уплаћеног капитала: PLN 149.400,00, који је такође добављач ИТ система, а послује под именом Skubacz.pl и/или Restaumatic.com, делујући искључиво за и у име Партнерског ентитета.
  8. Информациони систем - је софтвер који користи Партнерски ентитет путем којег Купац може да наручи производе и услуге које нуди Партнерски ентитет који послује под именом Skubacz.pl и/или Restaumatic.com. Овај концепт обухвата веб страницу, картицу Активни мени, услугу QR конобара и мобилну апликацију, преко које купац може да наручује.
  9. Наруџбина - је правни чин извршен путем ИТ система, током којег Купац изражава своју вољу да купи наручене производе и услуге у складу са њиховим описом и ценом.
  10. Администратор личних података - JOVANA LJUBOJEVIĆ MILOVANOVIĆ PREDUZETNIK UGOSTITELJSKA RADNJA DA LUCA PIZZERIA 011 BEOGRAD, СТЕВАНА ДУБАЈИЋА 19, 11273 Beograd, RS, TIN: 115032916
  11. Обрађивач личних података - Restaumatic S.A. са седиштем у Забже (Zabrze) (41-800) у ул. Wolności 345, уписан у Регистар предузетника - Национални судски регистар којим управља Окружни суд у Gliwice, X Економски одсек КРС Не. КРС 0001016935, НИП (Порески идентификациони број): 6482765571, РЕГОН 242895699, БДО: 000621277, износ акцијског капитала и уплаћеног капитала: PLN 149.400,00, email: croatia@restaumatic.com.

III Пријем и обрада поруџбина

  1. Услов за коришћење услуга ИТ система је читање и прихватање ових Правилника.
  2. Приликом наручивања, Купац се обавезује да пружи истините и потпуне податке које захтева ИТ систем и потврђује да наручује са обавезом плаћања.
  3. Купац може да подноси поруџбине данима и сатима које одреди Партнерски ентитет путем ИТ система.
  4. Партнерски ентитет задржава право да потврди поруџбину и тачност података путем телефона или е-поште. У случају недостатка контакта са Купцем, непотпуних података, сумње да подаци нису истинити, да припадају трећим лицима или да примењена промоција није последица Купца, Партнерски ентитет има право да откаже Поруџбину уз навођење разлога за предметну радњу.
  5. Уколико је Купац извршио Наруџбину користећи промоцију, попуст или друге погодности на које није имао право, дужан је да плати пуну цену. Партнерски ентитет има право да провери да ли Клијент испуњава услове за куповину добара и услуга по преференцијалним условима током извршења Наруџбе.
  6. Партнерски ентитет и Обрађивач имају право да обуставе на одређено или неодређено време могућност постављања нових поруџбина од стране Купца ако његове/њене радње крше одредбе Правилника, негативно утичу на добар углед продавнице или јој на други начин штете.
  7. Продавац не искључује привремену обуставу пружања услуге приступа веб страници из разлога који су ван контроле Продавца, и даље задржава право да привремено обустави пружање горе наведених услуга. услуге у случају потребе за извођењем поправки или одржавања пратећих система и у вези са потребом њихове модернизације или проширења.

IV Технички захтеви

  1. Да би примио Услугу, Корисник и/или Купац мора бити опремљен одговарајућим терминалним уређајима (телефон, рачунар, таблет) са интернет конекцијом.
  2. Детаљне информације о политици приватности, посебно о употреби колачића, налазе се у Политици приватности која је доступна свим Корисницима и/или Купцима на веб-сајту: dalucapizzeria011.co.rs.
  3. Технички услов за правилно коришћење Система и услуга које се пружају путем њега јесте поседовање терминалног уређаја са приступом интернету и веб прегледача као што су Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari у најновијој могућој верзији.

V Додатне информације о онлајн поруџбинама

  1. Уговор између Купца и Партнерског ентитета сматра се закљученим тек када Партнерски ентитет потврди Купцу да је Наруџбина прихваћена на извршење, наводећи време испоруке или пријема Наруџбине.
  2. Партнерски ентитет и Обрађивач имају право да откажу потврђену поруџбину у следећим случајевима: a) кршење правила описаних у овим Правилницима; b) пропусте, техничка или организациона ограничења која онемогућавају или веома отежавају извршење Наруџбе; c) недостаток одговарајуће робе, ресурса или производа за испуњење Наруџбе, што Партнерски ентитет није могао да предвиди упркос томе што је извршио дужну пажњу; d) у случају основане сумње да су подаци које је дао Купац нетачни, да припадају трећим лицима, да Купац нема право да обавља правне радње у смислу грађанског права или из других разлога који се могу приписати Купцу, а који спречавају извршење Наруџбине.
  3. Партнерски ентитет се обавезује да ће одмах, у мери у којој је то могуће, објавити јавно доступне информације путем ИТ система у вези са свим ограничењима или немогућношћу извршења Наредби.
  4. Партнерски ентитет потврђује прихватање Наруџбине за извршење приказивањем одговарајућих информација Купцу на екрану уређаја на којем је Купац извршио Наруџбину. Поред тога, Купац ће добити одговарајућу поруку путем е-поште или СМС поруке. Обављање једне од горе наведених активности од стране Партнерског ентитета једнако је ефективној достави Купцу потврде о прихватању Налога за извршење.
  5. Дато време извршења налога треба третирати како је планирано и његово прекорачење до 80% неће се третирати као неизвршење наређења и неће представљати основу за жалбу.
  6. Партнерски ентитет задржава право да блокира могућност додавања у корпу и куповине путем ИТ система алкохолних пића, енергетских пића и дуванских производа, као и друге робе чија продаја на даљину може бити ограничена или забрањена важећим законом. Ако покушате да додате такве производе у корпу, ИТ систем може да вас спречи да их додате или да блокира могућност наручивања које садржи те производе.
  7. Продаја робе наведене у тачки 6 изнад путем ИТ система могућа је само лицима старијим од 18 година. Слањем поруџбине која садржи робу наведену у тачки 6 изнад, Клијент изјављује да је пунолетан/а.
  8. Партнерски субјект задржава право да провери старост Купца и/или лица које прима Наруџбину која садржи робу из тачке 6. У ту сврху, добављач или запослени у Партнерском ентитету може захтевати да се предочи важећи лични документ са фотографијом која потврђује лични документ Купца и/или лица које прима поруџбину ради верификације Наруџбенице. је пунолетан/а.
  9. У случају да се утврди да је лице које прима робу наведену у тачки 6 малолетно или није у могућности да документује своје године, Партнерски ентитет има право да одбије издавање горе наведеног. робу и отказати поруџбину у делу који се односи на робу наведену у тачки. 6.
  10. Продаја алкохола од стране Партнерског ентитета се одвија на адреси Партнерског ентитета, који омогућавањем онлајн наручивања алкохола изјављује да има дозволу за продају алкохола.
  11. Купац који наручује алкохол путем ИТ система је дужан да лично преузме алкохол. Купац може да ангажује представника да преузме алкохол у његово/њено име.
  12. Овлашћени представник купца за преузимање алкохола мора бити пунолетно лице, а давање пуномоћја је обавезан услов за извршење поруџбине. Овлашћени представник је дужан да представи доказ о идентитету под казном одбијања издавања налога.
  13. Овлашћени представник Партнерског ентитета може бити Курир, који је дужан и овлашћен да провери идентификациони документ Клијента како би се уверио да је пунолетан.
  14. Партнерски ентитет и Агент нису одговорни за радње или пропусте Курира у вези са датим пуномоћјем и испоруком алкохола.
  15. Партнерски ентитет и Агент нису одговорни за злоупотребу робе наведене у тачки 6 од стране Купца или његовог заступника и за штету насталу њиховом потрошњом. Приликом наручивања, Купац изјављује да је свестан штетних ефеката прекомерне конзумације алкохола и да га конзумира на сопствени ризик.

VI Начини плаћања

  1. реко платног терминала Партнерског ентитета/добављача или плаћање путем интернета (у даљем тексту: онлајн плаћања). Цене робе не укључују трошкове доставе.
  2. Трошкови поруџбине се додају на цену поруџбине и зависе од изабраног начина испоруке и адресе испоруке. Информације о трошковима доставе приказују се у корпи пре него што наручите.
  3. Партнерски ентитет задржава право да промени цене понуђених производа, али промене цена се не односе на већ послате и потврђене поруџбине за извршење.
  4. Измирење дугованог износа од стране Клијента путем онлајн плаћања Обрађивачу еквивалентно је испуњењу обавезе Клијента према Партнерском ентитету.
  5. У случају плаћања путем онлајн плаћања, Партнер ће прихватити Наруџбина на извршење тек када Обрађивач потврди пријем средстава. Документ којим се потврђује да су средства уплаћена на рачун клијента није довољан. У случају да Партнерски ентитет откаже Наруџбу плаћену путем онлајн плаћања, Обрађивач ће, на захтев Партнера, вратити уплату.
  6. Обрађивач ће издати налог за повраћај уплате најкасније у року од 72 сата, под условом да нерадни дани могу продужити овај период, од дана када Обрађивач прими информације о отказивању Наруџбине и налогу за повраћај средстава. Датум повраћаја средстава је датум на који Обрађивач поднесе налог за повраћај дугованог износа Оператеру плаћања.
  7. Партнерски ентитет је одговоран за повраћај средстава, а Обрађивач није одговоран за повраћај који изврши Партнерски ентитет.
  8. Обрађивач, као партнер Оператора система онлајн плаћања, и Оператор система онлајн плаћања задржавају право да одбију обраду плаћања које је извршио Клијент, посебно у случају сумње у законитост трансакције за коју се плаћање врши или законитост самог плаћања. Из горе наведених разлога, Обрађивач или Оператор система за онлајн плаћање може одбити да прихвати плаћање.
  9. Обрађивач и Оператор система онлајн плаћања неће бити одговорни за било каква кашњења у трансферу плаћања или одговорима на ауторизацију која произилазе из разлога насталих након што је Клијент поднео налог за плаћање, као ни за било какво неизвршење или кашњење у трансферу дугујућих средстава или верификацији података, посебно због тога што је Клијент дао нетачне или непотпуне податке који спречавају извршење трансакције плаћања, као и за кашњења која произилазе из других догађаја који су ван контроле Обрађивача или Оператора система онлајн плаћања.
  10. Партнерски ентитет ће издати Купцу одговарајућа документа којима се потврђује продаја у року прописаном законом.
  11. У случају питања или недоумица, Клијент треба да контактира Партнерског ентитета телефоном или е-поштом.

VII Достава

  1. Партнерски ентитет неће бити одговоран за било какво кашњење у испоруци настало из разлога који се могу приписати Добављачу или Купцу, укључујући, али не ограничавајући се на: навођење погрешне адресе за испоруку или одсуство Купца на адреси наведеној у Наруџбини.
  2. Уколико Купац не успе да преузме Наруџбину (у случају да одабере доставу курирском службом или лично преузимање на назначени датум) из разлога који се приписују Купцу, Партнерско лице задржава право да наплати од Купца трошкове испоруке и складиштења Наруџбе.
  3. Ризик од случајног губитка или оштећења робе прелази на потрошача када Потрошач (или трећа страна коју он назначи – осим курира) преузме Наруџбу. Ако је Купац предузетник, ризик се преноси на њега по издавању Наруџбенице добављачу.

VIII Право Купца на одустајање од уговора - односи се на Потрошаче

  1. Потрошач који је закључио уговор на даљину или ван пословних просторија има право да одустане од уговора о продаји у року од 14 дана од преузимања робе без навођења разлога.
  2. Изузеци од права на одустајање од уговора наведеног у тачки 1 изнад предвиђени су важећим прописима. Право на одустајање од уговора о продаји не односи се на Потрошача, посебно у вези са уговорима о испоруци производа који се брзо квари или има кратак рок трајања, или производа произведеног према индивидуалним потребама Купца, у складу са спецификацијом коју је он дао.
  3. Да би остварио право на одустајање од уговора, Потрошач је дужан да о томе обавести Партнера путем недвосмислене изјаве (нпр. писмом, е-поштом). Потрошач има право да користи образац за одустајање од уговора који чини Прилог бр. 2 ових Правилника. Изјава о одустајању од Уговора о продаји треба да буде послата пре истека рока за одустајање на адресу или адресу е-поште Ентитета наведеног у тачки. И Правилник. Примена горе наведеног. Декларација се може комбиновати са физичким враћањем робе.
  4. У случају ефективног повлачења из Уговора о продаји, Партнерски ентитет ће вратити потрошачу све уплате које је примио од њега, укључујући трошкове испоруке производа (осим додатних трошкова који се односе на начин испоруке који је изабрао потрошач који није најјефтинији стандардни начин испоруке који нуди Партнерски ентитет), одмах, а у сваком случају најкасније 14 дана од датума поновног склапања уговора са Уговор о продаји. Роба треба да буде послата на адресу Партнерског ентитета наведену у тачки I ових Правилника.
  5. Повраћај новца биће извршен коришћењем истог начина плаћања који је користио Потрошач, осим ако Потрошач изричито не пристане на други начин повраћаја који за њега неће проузроковати никакве трошкове. Партнерски ентитет може задржати повраћај новца док не прими робу назад или док се не достави доказ о враћању робе, у зависности од тога који се догађај прво догоди.
  6. Потрошач сноси трошкове враћања производа и одговоран је за свако смањење вредности производа које је настало услед његове употребе на начин који није неопходан за утврђивање природе, карактеристика и функционисања производа.

IX Интелектуална својина и лиценце

  1. Изглед ИТ система, садржај и изворни код су заштићени пољским и међународним законима о ауторским правима.
  2. Преузимање садржаја са Информационог система и његово копирање дозвољено је само за приватну употребу ради бољег упознавања са информацијама.
  3. Ниједан део Информационог система, укључујући и ове Правилнике, не сме се дистрибуирати и/или репродуковати без знања власника.
  4. Забрањено је копирање, дистрибуција, модификација или на други начин коришћење садржаја ИТ система и онлајн продавнице без претходне писмене сагласности Партнерског ентитета или Обрађивача.

X Несагласност робе са уговором - рекламације

  1. Партнерски ентитет испоручује робу у складу са уговором. Ако роба није у складу са уговором, Партнерски ентитет је одговоран Потрошачу да је доведе у складу са уговором у складу са одредбама о правима потрошача. Жалбе које се посебно тичу поруџбине, представљене понуде или испоруке треба упутити директно Партнерском ентитету. Обрађивач не разматра жалбе у вези са услугама које пружа Партнерски ентитет.
  2. Партнерски субјект ће размотрити захтев одмах, а најкасније у року од 14 дана од дана пријема захтева.
  3. Рекламација треба да садржи идентификационе податке Купца, број телефона, адресу е-поште, датум наручивања, датум извршења поруџбине, назначену адресу за извршење поруџбине, корисничко име Купца и детаљан опис поднетих резервација.
  4. Жалбе у вези са услугама које пружа Партнерски ентитет треба послати путем е-поште на адресу dalucapizzeria.011@gmail.com или писмено на адресу Партнерског ентитета наведену у тачки I.
  5. Ако су подаци или информације дати у жалби непотпуни или захтевају потпуно објашњење, Партнерски ентитет и/или Обрађивач ће захтевати њихово допуњавање пре него што се жалба размотри. Рок за разматрање рекламације се продужава док купац који подноси рекламацију не попуни податке.
  6. Жалбе у вези са услугама које пружа Обрађивач треба послати путем е-поште на адресу croatia@restaumatic.com или писмено на адресу регистрованог седишта Restaumatic.com., tj. Restaumatic S.A., ul. Wolności 345, 41-800 Zabrze.
  7. Потрошач има право да користи вансудске методе решавања рекламација и подношења потраживања. Детаљне информације о горе наведеном. Могућности, укључујући информације о важећим процедурама, доступне су у канцеларијама и на веб страницама окружних (општинских) омбудсмана за заштиту потрошача, инспектора надлежних за послове трговинске инспекције и на веб страници канцеларије надлежне за конкуренцију и заштиту потрошача.

XI Додавање мишљења/коментара

  1. Партнерски ентитет даје Купцу могућност да процени извршење уговора и испоруку, посебно давањем мишљења.
  2. Рецензије су јавно видљиве заједно са именом Купца.
  3. Назив је преузет из Наруџбе коју је поднео купац.
  4. Додавањем мишљења, Клијент изјављује да је свестан чињенице да мишљења нису анонимна.
  5. Клијент може обрисати рецензију у било ком тренутку. Ово захтева слање имејла на имејл адресу Партнерског ентитета.

XII Заштита личних података

  1. Администратор личних података Клијената/Корисника је Партнерски ентитет.
  2. Детаљне информације о обради личних података купаца можете пронаћи у Политици приватности доступној на картици на веб страници продавнице.

XIII Опис претње

Партнерски ентитет и Обрађивач обавештавају о специфичним ризицима везаним за коришћење услуга које електронски пружају Партнерски ентитет и Обрађивач као део коришћења електронских услуга од стране Корисника и Купаца. Информације се односе на претње које Партнерски ентитет и Обрађивач идентификују као потенцијалне претње које треба узети у обзир упркос системима који штите инфраструктуру од неовлашћеног утицаја трећих страна:

  1. могућност примања спама, тј. нежељених рекламних (комерцијалних) информација послатих електронским путем,
  2. могућност рада злонамерног софтвера (малвера, интернет црва) у мрежном окружењу, дистрибуираног путем репликације кода,
  3. могућност кршења безбедности ради добијања личних и поверљивих информација у сврху крађе идентитета слањем лажних имејлова који личе на аутентичне поруке,
  4. могућност неовлашћеног прислушкивања које укључује употребу рачунарског програма чији је задатак пресретање и евентуално анализа података који теку кроз мрежу (шпијунски софтвер),
  5. инсталирање софтвера који се користи за коришћење Услуга из извора који нису они које је одобрио Пружалац услуга, а који, упркос предузимању корака за минимизирање могућности да се верзије софтвера које су модификовале треће стране поставе доступним, може садржати злонамерни софтвер.

XIV Завршне одредбе

  1. У питањима која нису регулисана Правилником, примењиваће се одредбе општег права.
  2. Партнерски ентитет или Обрађивач задржава право да измени ове Правилнике. Сви уговори закључени пре датума ступања на снагу нових прописа спроводе се на основу Прописа који су били на снази на дан закључења уговора. Свака измена прописа ступа на снагу у року од 7 дана од њиховог објављивања на веб страници. Уколико Клијент/Корисник не прихвати нови садржај Правилника, дужан је да о тој чињеници обавести Партнерског ентитета.
  3. Кориснику и Клијенту је забрањено да приликом коришћења Услуга пружају било какав садржај незаконите природе, укључујући: a)информације и подаци припремљени на начин који ствара ризик од арушавања ИТ безбедности или стабилности система; b) информације које крше права интелектуалне својине, укључујући ауторска права и права на заштитни знак Партнерског ентитета и Обрађивача или трећих лица; c) друге информације и подаци који крше обавезне одредбе закона.
  4. Партнерски ентитет ће бити одговоран за неизвршење или неправилно извршење уговора, али у случају уговора закључених са Купцима/Корисницима који су предузетници, Партнерски ентитет ће бити одговоран само у случају намерне штете и у границама стварно претрпљених губитака Купца/Корисника који је предузетник.
  5. Правилник не искључује нити ограничава, и није намењен да искључи или ограничи, било која права Купца који је Потрошач на која има право према обавезним законским одредбама. У случају сукоба између одредби Правилника и обавезних законских одредби које дају права Потрошачу, ове одредбе ће имати предност.

Прилози:

  1. Поука о праву на одустајање од уговора;
  2. Образац за повлачење.

ПРИЛОГ бр. 1 Правилника

Купац који је потрошач и лице које обавља предузетничку делатност и купује робу која није повезана са његовом пословном делатношћу, може одустати од уговора у року од 14 дана од пријема пошиљке без навођења разлога. Ако то урадите, вратићемо вам све уплате које примимо од вас.

Да бисте отказали куповину, обавестите партнера о својој одлуци попуњавањем обрасца за повлачење. Можете користити образац за одустајање од уговора који је анекс Правилника. Пошаљите пошиљку на адресу Партнерског ентитета.

ПАЖЊА!

Право на одустајање од уговора не односи се на уговоре:

  1. за пружање услуга, ако је услуга у потпуности извршена уз ваш изричити пристанак;
  2. када цена робе зависи од флуктуација на финансијском тржишту над којима немамо контролу и које се могу догодити пре истека рока за одустајање од уговора;
  3. где је предмет одредбе непрефабриковани предмет, произведен према вашим спецификацијама или намењен да задовољи ваше индивидуалне потребе;
  4. где је предмет услуге ствар која се брзо квари или има кратак рок трајања;
  5. где је предмет услуге артикал испоручен у запечаћеном паковању који се не може вратити након отварања пакета због заштите здравља или хигијенских разлога, ако је пакет отворен након испоруке;
  6. где су предмет одредбе ствари које су након испоруке, због своје природе, нераскидиво повезане са другим стварима;
  7. где су предмет услуге алкохолна пића, чија је цена договорена приликом закључења уговора о продаји, која се могу испоручити тек након 30 дана и чија вредност зависи од тржишних флуктуација над којима немамо контролу;
  8. када су предмет одредбе аудио или визуелни снимци или рачунарски програми испоручени у запечаћеном паковању, ако је пакет отворен након испоруке;
  9. за испоруку дигиталног садржаја који није снимљен на опипљивом медијуму, ако је обављање услуге започело уз ваш изричити пристанак пре истека рока за одустајање од уговора.

ПРИЛОГ бр. 2 Правилника

ОБРАЗАЦ ЗА ПОВЛАЧЕЊЕ ПОРУКЕ И ПОВРАТАК РОБЕ


Име и презиме


Адреса


Имејл, телефон

У своје име, изјављујем да: Одустајем од купопродајног уговора закљученог са Партнерским ентитетом дана __________________ и враћам доле наведену робу. Упознат/а сам са условима за враћање робе у овом поступку, наведеним у Правилнику и у важећим законским одредбама.

Датум пријема робе: __________________________________________ Број продајног документа (рачун или фактура): _____________________________

Враћена роба:



Изјављујем да је враћена роба у непромењеном стању и да није коришћена.


Датум и читљив потпис Клијента

Повраћај робе (заједно са обрасцем) треба извршити на адресу Партнерског ентитета. Стање на дан 2025-10-31

Правилник о Закону о дигиталним услугама (DSA)

### I Дефиниције

Дефиниције се односе на релевантне изразе који се користе у самом тексту Правилника и имају следећа значења:

  1. „Пружалац услуга“ - Партнерски ресторан наведен у тачки I(2) Правилника о веб-сајту.
  2. „Корисник“ - физичко лице са барем ограниченим правним капацитетом, правно лице или ентитет са правним капацитетом који користи информациони систем, укључујући веб-сајт.
  3. „Контакт особа“ - адреса е-поште коју је одредио Пружалац услуга, како је наведено у клаузули IX(6) Правилника о веб-сајту, а која омогућава органима државе чланице, Европској комисији и Одбору за дигиталне услуге, корисницима и другим примаоцима услуге да директно комуницирају са Пружаоцем услуга у вези са спровођењем Закона о дигиталним услугама.
  4. „Језик комуникације“ - језици које је Пружалац услуга назначио за контакт, а то су пољски и енглески.
  5. „Нелегалан садржај“ - информације које саме по себи или позивањем на неку активност, укључујући продају производа или пружање услуга, нису у складу са правом Уније или са правом било које државе чланице које је у складу са правом Уније, без обзира на конкретну предметну област или природу тог права.
  6. „Закон о дигиталним услугама, DSA“ - Уредба 2022/2065 Европског парламента и Савета Европске уније од 19. октобра 2022. о јединственом дигиталном тржишту услуга и о измени Директиве 2000/31/ЕЗ.

### II Увод, модерирање и ограничења садржаја

  1. Пружалац услуга дозвољава Корисницима да уносе садржај, који укључује посебно мишљења о услузи коју пружа Пружалац услуга. Садржај који унесе Корисник чува Пружалац услуга у вези са радом веб странице.
  2. Корисник који уноси садржај на веб страницу којом управља Пружалац услуга дужан је да поступа на начин који је у складу са садржајем ових Правилника, законом и добрим моралом. Корисник је посебно дужан да поштује лична права, ауторска права и интелектуалну својину и личне податке Пружаоца услуга, других Корисника и других трећих лица.
  3. Кориснику је забрањено уношење Незаконитог садржаја наведеног у тачки 1(5), који су посебно:
  4. говор мржње, терористички или дискриминаторни садржај;
  5. слике које приказују сексуално злостављање деце;
  6. приватне слике, чије је објављивање незаконито;
  7. садржај који представља сајберсталкинг;
  8. материјал заштићен ауторским правима, чија употреба није овлашћена.
  9. Корисник такође не би требало да уноси садржај који крши правила друштвеног суживота, а посебно:
  10. садржај који се уобичајено сматра непристојним, увредљивим, понижавајућим или деградирајућим;
  11. садржај који може да повреди било чији добар углед;
  12. садржај који садржи лажне информације које доводе у заблуду Кориснике и друга трећа лица;
  13. садржај који промовише идеологије или активности које се сматрају незаконитим у Пољској или супротним вредностима демократске државе под владавином права;
  14. садржај који представља непожељне рекламне информације
  15. еротски садржај, укључујући порнографски материјал и други сексуално експлицитни садржај;
  16. садржај који крши права интелектуалне својине, укључујући садржај објављен без одговарајућих права или лиценци, као и садржај који крши ауторска права или права индустријске својине;
  17. садржај који је обмањујући у погледу свог аутора; забрањено је објављивање садржаја у име друге треће стране без њиховог пристанка;
  18. садржај који није повезан са пословањем Пружаоца услуга и предметом веб странице којом управља Пружалац услуга.
  19. Садржај који унесу Корисници модерира Пружалац услуга у вези са обавештењем из тачке III(1), као и на сопствену иницијативу Пружаоца услуга. Притом, Пружалац услуга изјављује да није обавезан да предузме мере за претрагу и уклањање незаконитог садржаја и да свака таква радња произилази из добре воље и посебне марљивости Пружаоца услуга.
  20. Модерирање садржаја може се обавити ручно, од стране човека или на основу аутоматизованих или полуаутоматизованих алата.
  21. Садржај који отпреме Корисници модерира се на основу законских одредби, посебно Закона о дигиталним услугама.
  22. Садржај који крши одредбе ових Правилника, крши закон или правила друштвеног окружења, биће уклоњен, депонован или ће му Пружалац услуга онемогућити приступ.
  23. Корисник ће бити обавештен ако се предузму мере против садржаја чији је он/она аутор и који се сматра незаконитим или кршећим ове Правилнике. Свака предузета мера биће прописно образложена од стране Пружаоца услуга.
  24. Пружалац услуга може да се уздржи од пружања информација наведених у Одељку II, пододељку 9 у случају да није могуће утврдити електронске контакт податке аутора садржаја и у случају да је садржај обмањујући комерцијални садржај велике количине (спам).

### III Пријављивање незаконитог садржаја

  1. Свако ко сматра да постоји незаконит садржај на веб локацији којом управља Пружалац услуга може да пријави незаконит садржај Пружаоцу услуга.
  2. Обавештење о незаконитом садржају треба упутити Контакт особи наведеној у тачки I(3).
  3. Обавештење наведено у тачки III(1) мора да садржи:
  4. довољно разумно објашњење разлога зашто дотична особа или ентитет тврди да релевантне информације представљају незаконит садржај;
  5. јасну назнаку тачне електронске локације информација, као што су тачне URL адресе и, где је то применљиво, додатне информације за идентификацију незаконитог садржаја, у складу са врстом садржаја и конкретном врстом услуге хостинга;
  6. име и адресу е-поште особе или ентитета који подноси пријаву, са изузетком пријаве која се односи на информације за које се сматра да су повезане са једним од кривичних дела наведених у члановима 3 до 7 Закона о дигиталним услугама;
  7. изјаву којом се потврђује добронамерно уверење особе или ентитета који подноси обавештење да су информације и наводи садржани у њему тачни и потпуни.
  8. Сматра се да пријава на коју се односи у тачки III(1) даје стварно сазнање или сазнање у вези са информацијама на које се односи ако омогућава Пружаоцу услуга, поступајући са дужном пажњом, да утврди - без детаљне правне анализе - незакониту природу предметне активности или информације.
  9. Пружалац услуга ће, без непотребног одлагања, обавестити субјект који подноси обавештење наведено у тачки III(1) овог Пословника да је обавештење прихваћено.
  10. По пријему пријаве, Пружалац услуга ће обавестити подносиоца пријаве о одлуци и свим предузетим радњама у вези са пријавом незаконитог садржаја.
  11. Пружалац услуга може да се уздржи од пружања информација наведених у тачкама III(5) и (6) овог Правилника у случају да пријава не садржи електронске контакт податке подносиоца пријаве.
  12. У случају да се прими пријава о садржају за који се основано сумња да крши важеће законе, Пружалац услуга се обавезује да ће сарађивати са надлежним правосудним органима.

### IV Жалбе

  1. Пружалац услуга ће омогућити Корисницима, као и лицима или ентитетима који су поднели обавештење - у периоду од шест месеци од одлуке о разматрању обавештења - приступ интерном систему за обраду жалби , који омогућава електронске и бесплатне жалбе на одлуку коју је донео Пружалац услуга или на следеће одлуке које је донео Пружалац услуга због чињенице да информације које су пружили примаоци представљају незаконит садржај или нису у складу са овим Правилником:
  2. одлуке о брисању информација или спречавању приступа њима или ограничавању њихове видљивости.
  3. Рок од шест месеци наведен у тачки IV(1) ових Правилника и прописа почиње да тече од датума када је подносилац захтева или Корисник обавештен о одлуци у складу са тачком III(6) ових Правилника и прописа.
  4. Ако жалба садржи довољне разлоге да Пружалац услуга сматра да је његова одлука да не поступа по жалби неоправдана или да информације на које се жалба односи нису незаконите и да нису у складу са овим прописима, или садрже информације које указују да радња подносиоца жалбе не оправдава предузету меру, Пружалац услуга ће, без непотребног одлагања, поништити своју одлуку наведену у тачки II(8) или предузети друге мере које сматра потребним.